BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 10, 2009

NeW pOSt For NEw PaRT..

arini, aku adjust blog ni ngan bella pj (a)....
well.. so far.. aku decide nk transform blog ni jadi tmpat aku nk story pasal dak-dak klas aku..
means.. pjalanan hidop dak-dak klas kami..
well.. sume org tau kami dak-dak yang mayb dieorang kate bermasalah..
yeap..!! kami mmg bermasalah.. tp xcari masalah ngn korg pon.. kami cari pasal dengan HEP jew..
xpon ngn lecturer...
tp percayalah.. kami bukan sengaja...
ngeh3x...
kami terpaksa...
;p


kami da biase ngn LAM PT..
kami da biasee kene maki...
kami da biaseee bt org enjoy ngn kami...
baik buruk tu sume kami,,,,
cz itulah KAMI....


see u then peeps..!!
lots of thing aku nk share ngn korg ehh..

1 comments:

nadyacarlota said...

salam...

satu usaha yang suci lagi murni.
aq dgn ini menyokong dgn sepenuh hati usaha mu ni. selamat mju jaya!!!
ahaha...=p